UPDATE!!!

Oh lama gila aku x update blog ni..aku lebih suka blog walking ja skrg walaupun ada byk masa terluang..why aku pun xtau..ni pun aku paksa gak untuk memerah neuron serta testosteron yang ada dlm otak2 aku ni...Apa aku nak story kali ni..Seperti biasa..seperti rakan2 lain yang praktikal aku jugak praktikal gak..Starting 30hb Nov sampai 16hb April 2010 plak..For the 1st time aku masuk organisation..besar plak 2..kat mana lagi kalau bukan SAYA MESTI PILIH>>BANK PILIHAN ANDA> for the first time aku lapor diri kat c2 kena plak present pasal diri aku masa breifing..tp soft skill 2 xjadi masalah..by the way..aku mmg blur gila masuk praktikal kat Bank ni..xtau langsung function2 or task yang depa dok wat sbb xpernah experience pun..lagi pun aku kan marketing..bukan banking...by the way kerja kat c2 enjoy gak la walaupun kadang2 xda kerja nk wat..staff ok ja..friendly..

Semalam aku telah memecut ke Arau..kul 7 pas maghrib..4 the 1st time aku blah blk mlm2..actually cuak gak aku pasai depa dok cita pasal kebaya merah la kat gurun 2..tp xpa..ada byk keta n lori jalan mlm 2..so xda la aku risau sbb highway gurun 2,mmg gelap..xda lampu..bodoh la plus ni..org byr tol pun xda reti nak upgrade boh lampu jalan..apa punya kes ni..pikir2 kan la..aku pas ni nak ungkit kes ni dalam paper..kalau bleh published la kan..Aku blk Arau pun sebab tujuan aku nak jumpa lecturer or Advisor aku pg xdi..tajuk dah ada..skrg aku kena memerah keringat aku untuk wat research proposal plak la..Nak defense proposal lg 2 minggu ja..by the way agak kasual gak la meeting dgn advisor xdi..kat Tasik Jitra..xda ketensionan...so the mission skrg ni nak siapkan research proposal disamping praktikal..sempat ke..malas gila aku..

Alhamdulillah..x sangka aku bleh dapat DL lg sem ni..dgn izinnya aku dapat gak walau pun aku tau performance aku mcmana time exam hari 2....

p/s Bila plak aku nak update lg aku pun xtau..kawan2 lain kalau update..aku comment nant

2 comments:

Jay&Didie said...

update lg oit~
;p
sepi semacm je.
heheh..

Tibet a.k.a Sycospeak said...

2 la...mmg sepi dah ni..

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template