Cuti 3 Hari

apa aku wat bila cuti 3 hari temasuk cuti Hari Isnin
sempena nUzul Quran

HAri sabtu hujan dr pg sampai ptg..so aku syok tido
bgn..
tido...
bgn...
tido...
bgn..
tido..

Activity aku hr ni,,,
Mlm plak..layan majalah 3 n cita sampah aku Jebat kat tv3

Mlm plak layan farmville kat facebook

Layan gila lagu raya time ni.,rindu plak kat umah aku..

Tp..

aku korbankan masa aku untuk sem ni ja

Sem dpn aku xdok cni dah

hahaha

best gila bila dah nak abis sem ni

tp..

Kerja xsiap lg

Environmental MArketing plg crucial

xwat apa lg

SMM,SM lg

wei..

byk plak keja sem ni

tp xpa

final aku 4 paper ja


hahahaha

hope bleh kot score DL lg sem ni

bukan nak gtau aku DL

tp mmg aku target la sem last ni

sem depan report lak

aku bertambah serabut diakhir2 ni

hmmm

Lapar la plak...



p/s: aku nak p makan la

2 comments:

Jay&Didie said...

pastu hang mai menggangu ketenteraman rpa no.42~ kan?kan? :)

Anonymous said...

pray the best for this sem!

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template