No more final exam!!!!

Yay..at last aku habis gak exam walaupun exam kali ni agak susah plak berbandiny sem2x sebelumnya..apa tidaknya setiap kali tgk soklan aku kena menelaah dan bercritical thinking..skrg aku sudah bebas dr belenggu exam yang durjana..tp ada 1 lg exam..tp utk ambik license unit trust ASM la..xda la membelenggu dr aku ni sbb xmasuk pun dlm slip result n xda effect pun aku nya CGPA..next sem aku kena praktikal..semua flow brjalan lancar sbb tempat praktikal pun aku dah dapat walaupun xda elaun sbb Bank Rakyat kedekut kot..tp xpa dekat dengan rumah..aku still lg kat arau ketika menulis ni..esok 10hb br nak blk penang jumpa family tercinta..xsabar dah nak tunnggu pagi..

No more exam!!!setelah aku berhempas pulas selama ni aku rasa puas gak la bila blajar ni..benda baru dapat aku blajar..dapat improve soft skill aku..kalau dulu aku malu untuk ckp depan org ramai,tp skrg tidak lg..lantang bersuara membuka kata..tidak kisah apa org nak cakap..tp kalau confident level tinggi la..hahaha...kalau x aku masuk dlm cengkerang aku la mcm kura-kura 2..apa da kura-kura..

Walaupun nak relax..ada 2 ja la HEP ni nak wat program..finishing school la plak dr 16-20 ni..buat susah aku ja..aku xpa lg..dekat..org yg jauh..member2 aku yg jauh mcmana..xda pikir ka..Hmmm...aku rasa xda kesan apa pun program ni nanti sbb semua tanpa kerelaan diri dtg disebabkan dia letak perkataan "WAJIB" dlm surat 2..cis..

Pas ni xda kelas dah..aku akan rindukan suasana kelas aku bersama rakan2..perasaan bila diajukan soalan..disuruh present..dan kenakan orang lain mcm yg aku slalu kacau shaziera n wan emo..hahaha..best plak kacau budak kecik n org tua 2..

Slamat tinggal Arau untuk semester ini and semester depan..sbb aku x bermaustatin kat cni dah..dtg skali2 ja nant utk requirement pasal research nant (thesis)...dan waktu yg sama juga aku xdapat nak diner sama dgn M..sbb M pun dah blk umah..praktikal kat umah..berjauhan la plak dgn M..hmmmm...

aku xda apa nak ckp dah...idea aku kurang mlm ni..hanya tertumpu pada movie2 yg aku ada..hahaha..nant aku review pasal movie yg aku tgk plak la..cau geng..

p/s : Harap2 result ok la sem ni..cuak gak aku

2 comments:

Jay&Didie said...

finishing skoll = sgt menyusah kan!
no more exams = hebat sekali rsenye :)
meninggalkan arau&dak2 kls = sayu mayu sket (3 taon kot dok sane weyh)

Tibet a.k.a Sycospeak said...

jana :mmg menyusahkan..aku dah la nak cr duit sket b4 praktikal..potong betoi la..aku sayu gak...walaupun 2 tahun

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template