Perjuangan Belum selesai!!!

salam suma..seminggu sudah berlalu untuk sekian kalinya semester 5 telah bermula..actually seminggu ni br 3 kelas ja pun yg ada..yg aku attend pun 4 kelas gak la..GLobal..SM..SMM..Risk..br intro sket pasal subject 2 kan..sem ni bermula la persaingan antara geng2 marketing part 5..masa kelas RIsk hari2 aku mmg panas gak la sbb en.azizan dok condem budak2 marketing..mmg aku tuju untuk budak2 marketing..mari ramai2 naikkan nama marketing..semangat perkauman marketing..eheheh..sket2 HRM..sket2 HRM..apa ada pada HRM 2..sama ja..under business skool gak..nak kata budak MKt x hebat..sem lepas budak batch aku brapa ramai yg DL..brapa ramai yg 3.8..mayb org ckp Marketing nya dgree senang kot..tp cuba la learn dulu tgk..senang ka x..hari2 blajar benda baru..pasal product..pasal customer..ingat satu la..xda marketing xda income..reputation company naik pun sbb PR..2 pun sbhgian dari marketing gak..KEpada kwn2 HRM yg baca ni jgn marah la..aku x suka sbb lect bias asyik dok HRM ja..padahal sama ja business school gak..kalu nak trade pun kena guna marketing gak..nak majukan bisness kena ada marketing gak..brapa ramai org marketing yg dah kaya la ni..

p/s Marketing is the way of life..aku yg x puas hati..

3 comments:

mirasuki said...

setuju la tibet, aku pun terasa selama ni mmg lecturer bias kat mktg dari dulu lg. Rmi lecturer rasa bdk mktg x mesra dan prestasi x bagus. Kita akan buktikan sem ni.

Tibet a.k.a Sycospeak said...

biaq kita tunjuk apa yg kita bleh wat..ingat kita teruk ka..layan kalu sama rata aku x kisah..ni mmg tgk berat sebelah..

miza9854 said...

aku pun rase pe yg mira rase....nape sebab batch len, kita yg jd mangsa? its truly, deeply, really, definitely, completely UNFAIR!

saye akan buktikan yang bukan suma marketing lekeh seperti apa yang di war2 kan oleh lecturer kite!!!

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template