Sem Baru datang lagi!!

hmm..apa yg nak aku gambarkan bila bermula semester baru..semester ni aku dah jadi Senior..thats mean aku Part5 dah..pas ni xda dah nak kena g kelas suma..praktikal ja masa sem 6..aku br ja sampai dr penang..skrg ni dah kat arau..best dowh blk umah sewa ni..ada tenet suma..bukan nak promote umah sewa..hahah..Satg ngat nak jumpa M bukan nama sebenar..LEtih gak aku speed up moto aku dgn kuasa kuda kelajuan 135 4 valve 2..aku maintain Speed 120/km j n anggaran minya dlm rm 10 ja 2 kali tuang kat penang n kat gurun..HAri ni cuaca ok n lalulintas or highway jalan lancar..byk kali gak la aku cilok kiri kanan nak potong lori 2..best gak..MMg byk experience dah aku dok blk penang dgn moto..cuma xdi sbb tayar baru..lg best..stabil ja x la goyanng bila speed up smpai 140 km/j..aku ada jiran br..tp xkenai punn..blk tgk ada bil tertunggak internet..nak kena byr ni..bila PTPTN nak masuk..huhu..esok dah nak g resgister semangat berkobar2 dah ni..hahaha..Scorpion aku pun dah besar..pas ni nak pi mandi n makan ptg dgn hardcore..nak round2 arau sat..hahaha...

p/s aku yg letih tunggang moto dr penang ke arau..

0 comments:

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template