H1N1 dan Aku

Actually aku nak post..tp kebengongan di benak aku ni telah menyekat aku..H1N1 getting worse..oh tidak..hope aku bleh dilindungi dan berada dikalangan org2 yg sihat..batuk2 dah mula melanda diri aku..mayb sebab byk sgt aku smoking Marlboro yg dibeli oleh shahril dari langkawi..The virus is changing in term of the way it infected the people..berterabur gak ayat aku ni..hahaha..apa2 pun mask skrg dah jadi satu trend dah kat UiTm arau ni..actually aku segan gak nak pakai..tp for the sake of the healthy life aku pakai gak..sbb xkan tau org2 di sebelah kita ni pembawa virus h1n1 or x..hari2 ada kes kematian melibatkan virus ni..oh tidak..esok lusa bersamaan jumaat 14 hb aku nak g trip to kelantan n terengganu..trip issue in marketing..i hope everything will be ok by the next monday..sbb aku xtau condition kat sana..teruk x infection h1n1 kat sana..juz tawakal n berusaha mengamalkan a good hygeine n pakai mask..mcm masked rider dah skrg ni..siap kedai Pasar Raya Taman Seri wang wat keuntungan dgn menjual sehelai Mask = RM 1.80 while Arau Mini MArket jual br RM0.80...tp xpa..ni la salah satu cabang yg boleh wat profit..org ckp seasonal ja ni..kalu nanti dah xda dah kes2 influenza A H1N1 ni xda dah org nak beli..tunggu jerebu br org beli..byk gak kes2 demam skrg ni..Kalu korang nak MC free g ja cakap kat Unit Kesihatan kata demam..pas 2 sure dapat cuti..korang berlakon la sket..hahah..To zafran..hg baik beli mask..hg 2 dok hostel..ramai org demam..nanti x pasal2 hg jadi pembawa virus..


p/s: Amalkan cara hidup yg sempurna..

0 comments:

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template