Weekend dan 1st Day Puasa

Xdi petang aku g antar member aku kery pi kat stesen keretapi..aku tgk ramai gila org kat c2..pertama skali aku wat ialah dok jauh dr kelompok org ramai sbb takut gak virus H1n1 ni..then aku terpikir gak awat la ramai sgt nak blk..mcm nak blk beraya dah..tp aku saja ja dok tanya diri aku padahal aku dah tau dah sbb nak posa suma org nak blk jumpa family n berpuasa untuk 1st day with family..tp xpa..aku xkisah..aku mmg x blk minggu ni..why aku x blk..ini disebabkan kalu aku blk pun rushing2 nant..nak antar adik aku blk lg..nak berbuka lg..x feel sgt..so aku mengambil kesempatan cuti merdeka hari isnin 31st ni untuk blk..dapat la 3 hari bercuti,time 2mmg xda kerja dah..dok umah n berpuasa dirumah ja..so weekend ni aku ingat nak study ja la sbb byk test akan datang and untuk sem ni aku br nak kickstart diri aku sbb sudah lama aku leka mambuang masa..

p/s :geng suma..study wei..nak test dah ni..

2 comments:

azmiramin said...

penting sngt ka 1st day posa b'buka b'sama family?cam la ari2 posa y len xleh...heran tol aku ngan org kita ni.

Tibet a.k.a Sycospeak said...

hahaha..xtau..2 pendapat masing2

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template