Morning with KOTABE


Tora datang lg dgn post yg baru..actually xda apa sgt aku nak cerita,cuma blog aku ni dah lama gak sepi pas pos yg lepas..Mcm biasa hari jumaat aku ada kelas GLobal Marketing,Dalam keadaaan cuaca yg dingin mmg aku kena strengthen aku nya semangat kan nak g kelas..Actually Global marketing mmg best gak bila aku baca buku ni...CUma kelas pagi2 yg wat aku lemah sket..tambahan skrg kat Arau musim dingin di watku pg,ptg,malam..so lagi la malas..Aku nak merepek apa lg ni..actually kelas global ja ada pada hari jumaat..pas 2 bleh la lepak sampai ahad,.xda kelas..tp xleh lepak sgt,wat kerja..ada berlambak nak kena settle..SM lg..ISsue nya asgnment lg..Environment aku tgh pikiaq nak propose company apa utk project green marketing nant..ada idea x..

Hari ni macam hari2 biasa kelas start pukul 8 dan aku x tidoq langsung mlm 2..siap bleh makan nasi lauk sardin lg jam 5 pagi..training untuk masak waktu sahur nant..aku dok berjaga dgn shahril takut xsempat bgun p kelas..lg pun Prof Alias agak awal gak la..sapa mai lewat xleh masuk la..n b4 that morning aku dah wat revision dah pasal apa yg dia nak..so mmg confident la nak g kelas..Jawab ja apa yg dia tanya..semangat lebih sket..kelas plak abis awal lg la kami suka..keadddan dingin..blk bleh sambung tidoq..agak ramai yg x mai kelas xdi..bleh nampak la beza mcm hari isnin..
Cuaca pagi jumaaat yg syahdu:

MUka2 pas kelas GLobal Marketing xdi:
Nak gerak p makan roti canai..lapaq dah time ni
Amad dan adik nya..shah

p/s : weekend ni layan festival joget asli kot..

0 comments:

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template