Jam 4.51 am afta game brazil (menang plak 2) haha...

Hahahah..apa yg aku dok hahah ni..ni sebab game Brazil vs SOuth Africa la..Brazil menang kan..dah 2 mana aku x suka..mmg team faveret aku dari kecik..(pinjam ayat kery)..Mlm ni internet nya line mcm haram sket kan...xpecaya tanya zafran..dia kat arau aku kat penang tp dua2 connection lost.. ni aku nak story sket la pasai game xdi..biarpun ampa x minat aku tau ampa nant baca gak..PAsai geme xdi aku tgk South Africa agak hebat gak la..sbb nak masuk susah,.defend dia mmg mantap..tambah plak kan ada player yg keras2..siap bleh wat rembatan jarak jauh plak lagi..nasib kena tangan Julio Cesar(golkeeper)..kalu x masuk dah bola 2..n brazil plak mlm ni main ok gak..tp tumpul gak la serangan depa..Aku pun ngantuk gak la dok tgk bola..nasib masuk minit 88 daneil alves score masa dapat free kick..TUnggu FInal la wei..haha..aku ingat kuat gila SPain 2..xtau teruk gak..Mati2 la aku ingat nant nak Brazil jumpa spain..tp x bleh la..final utk team yg kuat2 ja..team yg loser MCm spain 2 blk ja la..World cup pun mest sengal juga nant..To all Fan Spain..terima la hakikat..dgn U.S.A pun bleh kalah kan..malu weihh..hahha..Nampaknya bukan aku sorg kena penyakit blogger ni..WIFI(wafi) pun dah mula ada blog kan..xsangka aku..haha..bagus2..bleh la main comment2 kat blog plak..rajin2 la post wafiy..update sket..br bleh aku nak comment..To zack..dia ni aku rasa syndrom down kot..sbb sengal ja..budak2 umah hg mmg masalah wafiy..hahah.. tambah sorg lg hg lupa cita..Shahmir pun bdk umah hg gak..jgn marah shahmir..3000 intake next sem..biar betoi wafiy..tp aku rasa cmpur dip n dgree kot..arau 2 cukup ka nak tampung 10000 student..korg pikir la sendri...

p/s kalau ada 10000 student..pak guard lg la blagak mcm polis..ingat hebat ka..xpuas hati aku dgn pak guard bodo ni..

5 comments:

Wafiy Wonka said...

hahaha zack skang mmg sengal. tu yg jd cmtu.haha
ha'ah shamir jgm mara..hehe.kalo x..lntak la.:)
intake 3000 tu mmg dip n deg.

Wafiy Wonka said...

internet mmg cm haram!!

Tibet a.k.a Sycospeak said...

hram jadah punya TM..wat susah org..woi..kami bayar la..kalu jadi OC best gak 2..intake ramai bleh buli...hahah..takut gak aku result m.e ni..aku teruk dowh

Anonymous said...

ish ramai bebenor tue...nak tolong melayu lah katakan...nie tak jadi oc takpe...aku dah letak agent aku dh...pasnie dapat askor baru lagi...muhahaha

Tibet a.k.a Sycospeak said...

zafran..lepas ni bleh la buli rotu yg br..haha

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template