kala subuh azan bergema

ni post 1st aku..skrg dah 5.48 am 21 june 09..aku rasa dah azan dah pun sbb aku x dgr lagi azan..tp ikut time mmg dah azan dah,.walaupun la ni cuit sem aku still stuck kat Arau yg panas n bosan ni sbb aku wat shot coz..slamat ada member ramai kat cni..xda la bosAN,tambah2 bleh main rock legend n poker kat FaceBook application..Smlm birthday sum1 i love kan..20june..tp xbleh plak aku nak celeb8 dgn dia sbb dia kat bangi aku kat cni..nak turun pi sana pun x bleh...aku nak focus kat paper exam utk shot coz aku 22 june ni..esok la kan..Alhamdulillah stakat ni apa yg aku ambik time shot coz ni ok la jugak..based on experience org lain ada yg kata susah.,,tp aku rasa not bad la..jgn wat careless mistake ja..Semester akan datang ni aku dah masuk Semester 5 dah last sem la kira sbb sem 6 aku praktikal x yah nak sit utk exam dah..semangat nak melangkah ke semester 5 mmg berkobar2 gak la..dah lama dah aku study dr diploma kali ni aku rasa len sket bila dgreee..rasa kejap ja..n everything aku plan suma ok..walaupun kadang2 2 teramat busy n tekanan gak..aku bleh ja absorb suma 2...sem ni aku nya result ok la kan, my 1st DL since diploma..pergghh..alhamdulillah..Apa yg best dapat DL ni..aku rasa puas..tp aku rasa x syok gak,,sbb study group aku rezki x seberapa..xpa,,aku akan courage kawan2 aku.,,aku pernah rasa mcm mana jatuh dulu..kalau pintu dah tertutup tingkap masih ada..kita bleh lompat ja..Skrg ni aku dok busy study Managerial Economic bak kata org2 yg pernah ambik kira killer paper gak la,tp killer kat mana itu yg kita x tahu,hahah..killer tang careless mistake kot..Aku dah x ingat exam shot coz ni..hatiku tertinggal di penang dah ni..Rindu masakan mak aku..Punya la lama kan aku ambik masa nak wat blog ni..xtau pasaipa..aku lebih suka baca blog org kot dr tgk blog org...at last aku wat gak sbb aku bosan xtau nak watpa..aku create ni ada la dlm 2 minggu lepas..tp hr ni br aku post..Kawan2 mai kita ramai2 struggle utk next sem..cuti sem yg 2 bulan dah tinggal seminggu ja..aku dah lama x jumpa dia..n rindu kat dia..Tah la..dlm byk2 aku sangkut dgn dia jugak..n aku mmg suka...Aku skrg ni mula minat ke arah exotic pet or insect ni..aku skrg ni tgh bela scorpion..kecik lg..ni sebab natang juraij 2 yg buat aku minat..mcm best ja natang ni suma..tp risk dia kena tanggung la..kalu kena sengat xpadam bleh pengsan kot..xpernah kena lg,.,tp aku nya scorpion biasa la..local punya...Aku xngantuk lg..xtau pasaipa..sbb tidoq ptg kot..skrg ni aku dok layan lagu ja la..xtau nak wat apa..ok la..sambung nanti..aku tau nak taip apa dah ni..

4 comments:

juraij said...

Thats a kickstart.
All in one,xde perenggan langsung.hehe~
Yea, mari berusaha menghabiskan hayat degree.
Scorpion mmg best la, sbb tu ko suka bkn psl aku.:P

waNN said...

gile lah kan...dh start blogging....jgn jd cm h'core sdah le...hahahha

Tibet a.k.a Sycospeak said...

waNN: jadi mcm hardcore la..hangat2 taik ayam

Juraij: kalau salah sila beri tunjuk ajar

juraij said...

Aku pon bkn tau sgt,kalo tau aku gtau.:D

Copyright © 2009 - SyCosPEak - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template